Perkongsian pengalaman.. kenangan anak-anak.. resepi.. percutian..

Monday 8 July 2013

Badan Tak Sihat, Tapi Masih Boleh Tersenyum

Anak beranak badan panas, dedor-dedor je ~ Saya, baby, anak sulung Izz, dan anak ke-2 Syasya. Syasya baru je tengah hari ni balik tabika nampak dia lemah. Terus terlena dengan uniform tabika dua beradik ni. Makan pun tak nak lagi.. Nampak letih sungguh.


Kepala ni pening dan rasa sakit sangat. Toleh ke kiri dan kanan pun rasa berat macam nak terbalik. Dengan kaki tiba-tiba sakit urat, nak naik anak tangga satu satu pun mulut duk beradoi.. adoi.. Dari pagi semalam, bawa ke hari ni sakitnya. Bangun pagi pun macam nak pitam, tapi kuatkan juga bagun, mandi kejut anak-anak hantar sekolah. Balik sambung tidur sampai jam 11.30am.

Tiba-tiba hati tergerak nak buka facebook nak tengok siapa pemenang giveaway yang saya join dari blog ejamothman.com. Buka dari hanphone, kecik tak puas hati buka laptop. Baca dengan teliti satu persatu ayat, tiba di pengumuman pemenang... Huh!! tersenyum kambing la.. Dapat kasut raya la jawabnya, macam yang di inginkan. DI SINI

Saya nak ucapkan "Terima Kasih"  kepada En.Ejam, kerana memilih saya sebagai pemenang pusingan pertama. Semoga murah rezeki En.Ejam sekeluarga.

Nak tengok kasut yang saya pilih? Klik link ni http://www.zalora.com.my/Florence-Espadrilles-49197.html . Jadi la Harganya kurang 10sen dari jumlah harga yang saya menang. Jadi sebab inilah saya senyumnya sampai sekarang... walau badan sakit-sakit masih belum kebah.

4 comments:

EjamOthman said...

tahniah yer,
hadiah dah siap order tunggu sampai depan pintu jer. :)

Bellezza Bunga Matahari said...

siap... sepantas kilat lak asernya dah sampai.. :)

Mama4hero said...

samalh dgn ank m3h yg no 2 tu,dah 2 hari demam..hope cpt sembuh

Bellezza Bunga Matahari said...

Musim ni kannn akak.