Perkongsian pengalaman.. kenangan anak-anak.. resepi.. percutian..

Wednesday 27 February 2013

Tampil Cantik dan Sihat dengan Bird Nest Plus

Satu lagi produk keluaran PERSADA, dari Nova Babylon Sdn Bhd yang saya amalkan ketika mengandung. Bird Nest Plus. Sarang burung, rasanya tawar, tapi pekat macam jelly. Keperluan untuk saya 1 sudu setiap hari. Biasa saya ambil sebelah malam. Sebab malam masa untuk rehatkan badan.

Kandungan:


  • Sarang Burung Walit
  • Serbuk Mutiara
  • Kolagen
  • Stevia
  • Madu
Mulanya saya pandang sipi-sipi saja Bird Nest Plus ni, sabab saya tak tahu lagi khasiatnya. Setelah meneliti isi kandungannya dan juga kasiatnya untuk kesihatan dan kecantikan kulit , luar dan dalaman, jadi saya mencubanya.. Alhamdulillah ini sudah botol yang kedua sepanjang kehamilan saya.

Ya. Bird Nest Plus ini memang sesuai untuk wanita hamil seperti saya.

Bird Nest Plus :

Fungsinya; Mencantikan kulit daripada segala masaalah yang berkaitan kulit, seperti jerawat dan jeragat di wajah. Pengambilan untuk ibu mengandung dapat mengurangkan rasa sakit pada bahagian pinggul dan rasa sengal di pinggang, dan pengambilan berterusan sehingga selepas bersalin dapat mempercepatkan penyembuhan selepas melahirkan bayi, juga dapat membentukan semula tubuh badan yang ideal serta memperbaiki tisu yang rosak ketika bersalin.

Untuk warga emas pula, pengambilan Bird Nest Plus ini secara teratur dapat menguatkan urat dan tulang, serta meningkatkan daya tahan tubuh terhadap penyakit yang dihadapinya. Ia juga dapat memperbaiki sistem penafasan dan sangat baik bagi mereka yang ada asma dan batuk.

Testimoni ;

Atau untuk keretangan lebih lanjut lagi tentang Bird Nest Plus boleh KLIK SINI.

Secara kesimpulannya saya sangat berpuas hati dengan "Bird Nest Plus" ini. TerBaeeeeeeek . Ada rakan yang sudah mula menegur saya atas perubahan pada wajah saya yang dulunya berjerawat, tetapi sekarang sudah licin dan anjal. Kalau nak tahu masaalah jerawat wajah saya dari saya remaja lagi, hilang yang lama timbul pula yang baru, sebab kulit saya jenis berminyak, jadi mudah di tumbuhi jerawat-jerawat halus dan pernah juga timbul jerawat batu. Jerawat dalam kulit yang paling sakit. Sewaktu awal kehamilan pun bayak juga jerawat yang timbul di dagu, dan kulit wajah nampak sembab dan kusam. Tapi sekarang saya tak risau lagi. Kulit memang tengang dan anjal.

Harga Sebotol  375ml :  RM 78 West Malaysia
                                     RM 88 Sabah/Sarawak

Jika mahu keterangan lebih lanjut atau berminat dengan produk ini bolehlah temui saya di facebook page like saya ada di sebelah post ini.. 



No comments: