Perkongsian pengalaman.. kenangan anak-anak.. resepi.. percutian..

Friday, 7 December 2012

Kek Birthday

Ha.. yang ni bukan kek bufday saya. tapi kalau saya dapat kek ni.. waa` semakin berseri-seri rasanya wajah saya.. secantik bunga matahari.. i love love love love love sunflower 4 ever.. huhu..

Rasa nak request kek sama macam ni,... tapi macam tak surprise aje.. yer lah akan kowt nak kek macam ni p oder sendiri kan... ~hehehe~

Kalaulah ada yang sudi tempahkan kek macam ni untuk saya.. kompom saya sayang orang tu.. kikikiki..
Sape lah agaknya ya?

5 comments:

fairus mohamad noor said...

wah!

Bellezza Bunga Matahari said...

hehehe

Donny Ien said...

siapa agaknya yang menyambut hari jadi ya, apapun selamat hari lahir semoga dipanjangkan umur dan murah rezeki.

Puan Bee said...

haha tak kan nak request kot .. lalaa ..

Bellezza Bunga Matahari said...

tu kan.. malu la kan.. heheh agak2 ada tak yg buat kejutan kat aku hahahahah...