Perkongsian pengalaman.. kenangan anak-anak.. resepi.. percutian..

Friday 1 February 2013

Anmum Materna Loyalty Promo

Semalam 31 Januari 2013 tarikh tamat untuk mengumpul hujung pencedok Anmum Materna 650g. Saya ingat saya dah tak berkesempatan untuk menebus hadiah yang di tawarkan. Tapi apabila saya baca semuala borang penebusan tu ... haaaaaaa.. lega, masih berkesempatan nampaknya.  Rupanya ada tertulis dalam syarat penebusan yang ke 6.

Tarikh tutup penerimaan borang penebusan adalah 5 Febuari 2013.
Saya dah poskan 2 barcodes Anmum Materna 650g dan 4 scoops Anmum Materna 650g.  untuk penebusan  satu(1) Selimut Bantal. (macam mana rupanya tu tak pastilah pulak kan.. look and see) Itu pun ada tertulis selagi stok masih ada. Hahaha.. kalau stok tak ada tu tak ada rezeki la for my baby. Harap-harap sampai la sebelum 5hb Febuari 2013.

Ada cerita di sebalik semua ni.. haha. Pada awal kehamilan saya tak boleh minum sebarang jenis susu mahupun susu pekat manis tu, bila alahan dah kurang saya rasa saya perlukan susu, pilihan saya harus Anmum Materna. Kebetulan masa saya beli susu tu ada pula contes yang dah pun bermula pada 1 Oktober 2013, jadi saya pun mulakan la misi mengumpul 2 barcodes Amnum Materna 650g. Mulanya tak baca betul-betul syarat-syarat penebusan tu, nak cepat kumpul hujung pencedok tu sebenarnya.. saya beli yang 350g. sekali beli 2pek. tahan 2 minggu macam tu lah, sebulan dapat kumpul 4.

Tapi nasib baik lah mata ni melirik semula pada syarat-syarat penebusan tu, yang punya tulisan yang halus-halus jenuh di tenang, tertepuk dahi sendiri lah akhirnya.. nasib baik saya dah ada 2 barcodes dan 2 scoops 650g, apa lagi dah bulan Januari pun, hampir2 tarih tutupnya, langsung beli 2 pek 650g. Masa tu dah hampir-hampir sangat tarikh tutup penebusan tu,.. hari rabu lepas malam 31 Januari tu saya pun siap-siapkanlah barcodes dan hujung pencedok tu dengan borang penebusan, supaya tak lupa nak ke pejabat pos esok lepas hantar anak-anak ke tabika.

Masih mengharap juga adalah rezeki bayi bongsu saya yang bakal lahir penghujung bulan April 2013 nanti.



2 comments:

Mama4hero said...

salam,saya byk simpan scoops,masalahnyer x dpt nk tebus psl xde barcodes..ngee

Bellezza Bunga Matahari said...

macam mana lak xder barcode? buang tus erk kotak tu.? saye kalo beli mmg la ni simpan siap2 hahah..