Perkongsian pengalaman.. kenangan anak-anak.. resepi.. percutian..

Wednesday, 27 March 2013

Hot Mommies

Best Friends Forever... Love u all's.. 


Bahagianya kita kalau kita dapat sahabat yang susah senang bersama kita... tak jemu-jemu dengar keluhan walau kita berUlang-ulang kali menceritakannya..
 atau berkongsi suka dan duka kita..

Kita akan dapat sahabat seperti itu, kalau kita sama-sama menpunyai sikap seperti itu..
buat selamanya dengan sahabat kita. Tak ada cemburu, tak ada iri hati..
siapa kata sahabat baik bukan hanya seorang?
Sentiasa memanfaatkan masa yang terluang walau sedikit untuk bersama..

Sayang kamu berdua..
Walau jauh di mata tapi tetap dekat di HATI..


7 comments:

fairus mohamad noor said...

wah..best nyer dpt jmpe BFF kan..sume blik kg eh..kim salam kt bee

Bellezza Bunga Matahari said...

ha ah.. jumpe kt kg... walau sekejap je tapi dapat manfaatkan masa yg ada sepenuh penuhnya...

ALoNa CintamaniszLite said...

best ler ada bff dok dekat2.
Mcm akak ni...dh kawen...dok kat taiping...kawan2 dari sekolah semua ntah mana2..jumpa kat fb jer pun. Nk bersua muka mmg selalu tak berpeluang lah. Masing2 ngan hal masing2...dok jauh2 lokasi...

Bellezza Bunga Matahari said...

kami bertiga pun jauh kak ina... deme dua duk KL nun. sorng ampng sorang damansara. ema je duk tepen ni.. :) bila deme blk br le leh jumpe. tu pun xdapat nk berjumpa ber3 mcm ni.. selalunya ber 3 di fb juga

Puan Bee said...

haha seperti biasa .. ketawa bersama . mengumpat bersama .. kihkih aku tk update lagi ... blog donw sesaja ..

Adlin Mohamad said...

kita lama x jumpa kawan rapat masa kat sekolah ..rindu masing2 dah beranak pinak

Bellezza Bunga Matahari said...

hum... bila kita sendiri pun dah beranak pinak.. kwn2 sekolah pun same la... yg mana hadooo je la dapat jumpa. kawan kolej lak semua xdpt nk contex da....