Perkongsian pengalaman.. kenangan anak-anak.. resepi.. percutian..

Wednesday, 20 March 2013

Sekali Lagi Dia Berani, Hero Ibu


Hari ni sekali lagi lagi dia cabut gigi sendiri.. selang 7 hari je dari gigi pertama yang gugur ... SINI tapi kali ni Izz cabut gigi di tabika. Masuk aje kereta dia senyum, tunjuk gusi yang dah kosong tu.. Gigi, dia simpan dalam beg. Sebab, nak tanam kat rumah dekat-dekat dengan gigi yang mula-mula luruh tu.

Hero Nakal IBU : Dhia Izz Hail

Ngeee... buat tatapan abang nanti bila dah besar.. semoga abang akan ingat bila gigi abang mula luruh. Hari Isnin cuti sekolah ni ibu bawa abang ke klinik gigi ok. Untuk pemeriksaan gigi abang.

4 comments:

Puan Bee said...

tak sakit pun gigi budak2 akar tk dlm mcm gigi kita kan

Bellezza Bunga Matahari said...

owh.. yer kan.. tapi aku yg takut nk tulung dia cabut masa mula2 gigi dia nk luruh minggu lepas..

Athiesma said...

wahhhh beraninye dia.. ;)

Bellezza Bunga Matahari said...

budak lelaki kan.. kalau perempuan tak tahu la.. saya ingt lagi kecik2 dulu nk cabut gigi pun takut. arwah ayah siap bawa ke klinik gigi di hospital, (seb ayah kerja hospital) menagis takut kena cucuk bius.